اشعار من

-->
*/

منتظر هستيم تا حکم جهاد امضا شود
ياعلي گويان تن وهابيت امحا شود
مفتي ملعون ، بترس از آن دمي که در نبرد
نقش پيشاني ما سربند يا زهرا شود


 

ياد تو در دلم آرامش است              بر اعمال و افكارم نرمش است
بيا دمي كنار هم باشيم كه                 وجود تو مايه اسايش است
تو تمام كار و زندگي مني               عشقت در امورم  پيرايش است
عاشقانه ها با تو غوغا مي شود        اين دل بسي بي لرزش است



امام خامنه اي(مدظله العالي):
زن مسلمان زني است که
هم دين خود را، حجاب خود را، زنانگي خود را، ظرافت ها و رقت ها و لطافت هاي خود را حفظ مي کند؛
هم در ميدان معنويت و علم و تحقيق و تقرب به خدا پيشروي مي کند
و شخصيت هاي برجسته اي را نشان مي دهد
و هم در ميدان سياسي حضور دارد.
اين مي شود الگويي براي زنان.



دخترک رو به من کرد و گفت:واقعا آقا؟!
گفتم:ببخشيد چي واقعا؟!
گفت:واقعا شما بچه بسيجي ها از دختراي چادر به سر بيشتر از ما خوشتون مياد!
گفتم:بله
گفت:اگه آره، پس چرا پسرايي که از ما ها خوششون مياد از کنار ما که ميگذرند محو ما ميشن، ولي همين خود تو و امثال تو از چند متري يه دختر چادري که رد ميشيدفقط سر پايين ميندازيد و رد ميشيد!
گفتم: آره راست ميگي، سر پايين انداختن کمه!
گفت:کمه؟ببخشيد متوجه نميشم؟
گفتم: براي تعظيم مقابل حجاب حضرت زهرا(س) بايد زانو زد حقاکه سرپايين انداختن کمه..!  




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









بنر همسنگرانtextcolor=E2FF24
باکس 20

استاد رائفی پور

وب سايت ظهور





باکس چی

Ex4Me

پرواز در آسمان رهايي