سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی

-->
*/

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسین ثابت‌قدم عصر امروز در جمع خبرنگاران خراسان‌شمالی اظهار کرد:‌ رسانه‌های خراسان‌شمالی می‌توانند حضور حماسی مردم را در این سفر ثبت و ضبط کنند.

وی بر پوشش حواشی سفر رهبری به خراسان‌شمالی تاکید کرد و گفت: خوشحال هستیم که آرزوی دیرینه مردم این خطه به واقعیت نزدیک است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی سفر معظم‌له به استان را فرصت بزرگ معنوی برای مردم استان خواند و افزود:‌ رسانه‌ها از حداکثر ظرفیت برای پوشش این رویداد مهم بهره بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه سفر مقام معظم رهبری به استان‌های مختلف همواره با خیر و بر‌کت همراه بوده است، تصریح کرد: قطعاً سفر معظم‌له به خراسان‌شمالی حیات تازه‌ای به مردم این خطه می‌بخشد.

ثابت‌قدم ادامه داد‌: اهالی ولایتمدارخراسان‌شمالی مدت‌هاست که منتظر سفر ولی‌فقیه به استان هستند و خانواده‌های جانبازان و ایثار‌گران بیش از همه از حضور رهبر امت خرسند هستند.

وی تصریح کرد:‌ مردم استان خراسان‌شمالی چشم انتظار تشریف‌فرما‌یی قدوم مبارک رهبر فرزانه انقلاب هستند و خود را برای استقبال از مهمان عزیزشان آماده کرده‌اند.

بیانیه مشترک مقامات ارشد استان:

سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی منشا نزول برکات خواهد بود

بجنورد - ایلنا: استاندار، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان و امام جمعه بجنورد در پیام مشترکی از سفر قریب الوقوع رهبرمعظم انقلاب به استان خراسان شمالی خبر دادند و گفتند: بی تردید، این سفر نورانی، منشاء نزول خیرات و برکات برای استان خراسان شمالی و مردم غیور آن خواهد بود.

به گزارش ایلنا در این پیام آمده است: خداوند سبحان را سپاس که در سرزمین منتظران ظهور حضرت ولیعصر عجل ا... تعالی فرجه الشریف، متنعم به نعمت ارزنده ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

در این پیام همپنین آمده است: سالهاست که مردم خطه شهید پرور باب الرضا و گنجینه فرهنگ ها، اهالی ولایتمدار استان خراسان شمالی به انتظار طلوع خورشید ولایت در دیار خود و رؤیت روی محبوب و مراد خویش نشسته اند که اکنون به فضل الهی این آرزوی دیرینه محقق می شود و چشمان مردم بصیر و پر شور استان به دیدار مقتدایشان، رهبر فرزانه انقلاب، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) روشن خواهد شد.

آنها با اشاره به شوق دیدار مردم خراسان شمالی با مقام معظم رهبری در این بیانیه آورده اند: مردم این استان با حضور حماسی، حیرت انگیز و سراسر شکوه خود، دیگر بار، تجدید بیعتی ناگسستنی با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان ا... تعالی علیه) خواهند نمود و بر استمرار پاسداری از خون مطهر شهدا در ظلّ رهبری حکیمانه با ولی خود پیمان می بندند که با لبیک به پیامبر اعظم (صل ا... علیه و آله وسلم) بر دهان یاوه گویان، صهیونیسم و استکبار جهانی و دشمنان دین خدا بکوبند. و با تبعیت از ولی امر مسلمین جهان اقتدار همه جانبه خود را به منصه ظهور برسانند.

 


 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









بنر همسنگرانtextcolor=E2FF24
باکس 20

استاد رائفی پور

وب سايت ظهور





باکس چی

Ex4Me

پرواز در آسمان رهايي